De Vrienden van Den Haag | diverse middelen

De vereniging Vrienden van Den Haag zet zich in voor het behoud en de versterking van deze groene stad aan zee met karakteristieke lanen en pleinen en tal van monumenten.

 

De vereniging vindt haar oorsprong in de sloopwoede, verkeersdoorbraken en massale kantorenbouw in de jaren ’60 en ’70 van de vorige eeuw.

Elan vernieuwde het logo en maakte diverse middelen zoals een groot spandoek en een digitale nieuwsbrief. Het magazine ‘Ons Den Haag’ verschijnt ook in een nieuw stijl.

Brill | give-a-way voor beurs

Voor Brill ontwikkelde Elan een handzaam doosje voor een USB-stick. Om aan te sluiten bij de business van Brill en haar oog voor duurzaamheid te benadrukken, kozen we voor een houten USB in de vorm van een boek.

We waren verantwoordelijk voor

  • Concept en ontwerp
  • Regelen van de USB en het doosje
  • Projectbegeleiding en advies

GROHE | lanceringscampagne 

Al onze creatieve krachten hebben we gebundeld om een mailing voor GROHE, wereldwijde leverancier van sanitaire artikelen, tot een succes te maken. Installateurs, hotels, showrooms en architecten ontvingen een mysterieus doosje. Na opening konden ze een geheime code zichtbaar maken door een vlak te bevochtigen met een bijgeleverde sprayflacon (wet-and-view). Deze code konden zij invullen op de door ons ontwikkelde campagnesite.

Doel van de campagne: dit innovatieve douchetoilet onder de aandacht brengen van vier voor GROHE belangrijke doelgroepen, en dat alles onder het motto ‘Water is de oplossing’.

Hertel | interne communicatie campagne

Hertel werkt er hard aan een duurzaam bedrijf te zijn en blijven. Elan dacht mee over het concept en de slogan van de postercampagne die is gelanceerd om medewerkers te enthousiasmeren en activeren. Zoals carpoolen of warme truien dag. Altijd was de insteek dat er een glimlach op het gezicht van de medewerker moest verschijnen.

We waren verantwoordelijk voor

  • Concept
  • Ontwerp van diverse posters met verschillende onderwerpen
  • Drukwerk van de posters
  • Projectbegeleiding en advies

Mattel  | diverse POS-materialen

Mattel doet jaarlijks meerdere promotionele acties in de speelgoedwinkels. Elan ontwikkelt hiervoor alle POS-materialen. Denk hierbij aan schapkaarten, posters, shelftrays, displays etc. Dit jaar verscheen de Viewmaster van Mattel. De ouderwetse viewmaster uit de jaren ’80 maar dan in een nieuw virtual reality jasje.  Hiervoor werd een schapkaart met videodisplay gemaakt. De schapkaart bevat een bewegingssensor. Zodra iemand langsloopt, start de video.

Elan was verantwoordelijk voor:

  • Ontwerp
  • Uitwerking van diverse middelen
  • Drukwerk
  • Projectbegeleiding en advies

NZO | Digitaal jaarverslag 

Elan ontwikkelde het online jaarverslag voor de Nederlandse Zuivel Organisatie. De focus moest vooral liggen op bestaand beeldmateriaal, ontwikkelde campagnes en video’s van het afgelopen jaar. Elan maakte een dynamisch format met een heldere structuur en duidelijke navigatie. Het jaarverslag is prettig leesbaar door de korte bondige teksten en veelvuldig gebruik van beeld.

Elan was verantwoordelijk voor

  • Ontwerp van het complete digitale jaarverslag
  • Technische realisatie
  • Projectbegeleiding en advies

Albert Schweitzer Ziekenhuis | kerstcampagne

Voor het Albert Schweitzer Ziekenhuis heeft Elan de kerstcampagne gerealiseerd. We maakten onder andere een 3D-kerstkaart, posters, vloerstickers, een kerstmagazine en diverse uitnodigingen.

We waren verantwoordelijk voor:

  • Concept
  • Ontwerp van diverse middelen
  • Drukwerk van alle middelen
  • Projectbegeleiding en advies