Grohe

‘Water is de oplossing’

Als wereldmarktleider in de sanitairbranche introduceert Grohe regelmatig nieuwe producten zoals de Sensia Arena, een douche-wc, waarbij je geen toiletpapier meer nodig hebt.

Al onze creatieve krachten hebben we gebundeld om een introductiecampagne te ontwikkelen. Installateurs, hotels, showrooms en architecten ontvingen een uitklapbaar mysterieus doosje met een bijgeleverde sprayflacon, om de wincode – verborgen onder een speciale laag – zichtbaar te sprayen. Deze code kon de doelgroep invullen op de door ons ontwikkelde campagnesite. Een verrassend effect! Resultaat: een zeer hoge conversie, verrijking en opschoning van het CRM.

Speciale Donald Duck

Aquaduck is een speciale WaterSpaarders-uitgave van Donald Duck over warmwatergebruik. Aquaduck maakt een breed publiek bewust van de boodschap van het WaterSpaarders-programma: 5 minuten douchen is schoon genoeg! Grohe is een van de partners van Waterspaarders en plaatste een advertentie in deze Aquaduck. Wij tekenden voor het concept en het ontwerp hiervan.

Grohe