Mattel kinderspeelgoed advertenties

  • door Anna Fleur Bakker

Mattel en Elan zijn twee handen op één buik. Wij verzorgen al jaren verschillende acties en ontwikkelen advertenties voor de verschillende merken binnen Mattel. De afgelopen tijd zijn we weer druk bezig geweest met Barbie en HotWheels.

Kinderspel voor Elan!

Het retail landschap is de afgelopen jaren sterk veranderd. Mattel heeft met enorm sterke merken als Barbie, HotWheels en Fisher Price hier nog steeds een duurzame en sterke positie, zowel offline als online. Elan werkt voor Mattel Europe en samen creëren wij synergie tussen online en offline uitingen. Dit doen wij voor de verschillende merken binnen het Mattel portfolio. Deze zomer hebben wij meegewerkt aan een ”enorm” zichtbare campagne op een nog niet nader te noemen druk bezochte plek! Hier houden wij jullie van op de hoogte!

 

 

 

Ook interessant

On- en offline kerstmailing

Vanuit Elan worden er zowel online als offline mailings ontworpen, uitgevoerd en getarged. Voor de feestdagen is dit ook de ideale manier om mensen uit te nodigen voor een borrel…

Acomo

Een van onze pronkstukken afgelopen maand was het jaarverslag van Acomo. Acomo is een internationale groep van bedrijven die natuurlijke agrarische producten verhandelen en distribueren voor voedsel- en drankenindustrieën wereldwijd. Om…

Haastige spoed is zelden goed?

Niet in het geval van Miss Etam. Daar shop je namelijk snel en gemakkelijk een broek die bij jou past. En deze weken loopt 'onze' Broekmatchcampagne van Miss Etam. Daar…