Haastige spoed is zelden goed?

  • door Jeannette Binnema

Niet in het geval van Miss Etam. Daar shop je namelijk snel en gemakkelijk een broek die bij jou past. En deze weken loopt 'onze' Broekmatchcampagne van Miss Etam. Daar zijn we best een beetje trots op.

Haastige spoed is zelden goed?

Niet in het geval van Miss Etam. Daar shop je namelijk snel en gemakkelijk een broek die bij jou past.

Elan ontwikkelde voor Miss Etam de broekencampagne van voorjaar 2019. Wij bedachten het concept Broekmatch. Online swipe je zo de broek die bij je past. Met hartjes of kruisjes geef je aan of je al dan niet een match hebt met de broek. In de winkel zijn de hartjes- en kruisjessymbolen verwerkt op spiegelhangers , etalage en posters.

Ook realiseerden we onder meer een radio- en tv-commercial. Deze laatste in samenwerking met VLA Films.

En nu met spoed richting Miss Etam, want je krijgt je 2e broek met 30% korting!

 

Fotografie: Nine IJff

Ook interessant

On- en offline kerstmailing

Vanuit Elan worden er zowel online als offline mailings ontworpen, uitgevoerd en getarged. Voor de feestdagen is dit ook de ideale manier om mensen uit te nodigen voor een borrel…

Acomo

Een van onze pronkstukken afgelopen maand was het jaarverslag van Acomo. Acomo is een internationale groep van bedrijven die natuurlijke agrarische producten verhandelen en distribueren voor voedsel- en drankenindustrieën wereldwijd. Om…

Mattel kinderspeelgoed advertenties

Mattel en Elan zijn twee handen op één buik. Wij verzorgen al jaren verschillende acties en ontwikkelen advertenties voor de verschillende merken binnen Mattel. De afgelopen tijd zijn we weer…